اکیپ‌های سیار تزریق واکسن در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4030592
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

اکیپ‌های سیار تزریق واکسن در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

استاندار اردبیل، گفت: اکیپ‌های سیار برای تزریق واکسن در بسیاری از مناطق استان راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم زمینه دسترسی به گروه‌های هدف را از واکسن مورد نیاز رقم بزنیم.

سید حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، دوم بهمن‌ماه، در جلسه ستاد بحران کرونا در اردبیل، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اردبیل بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و انتظار می‌رود مردم استان هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند و در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک خود را به مدت 5 روز قرنطینه کنند.

وی بیان کرد: پیک ششم در سراسر کشور آغاز شده و لازم و ضروری است تا احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این ویروس داشته باشند تا بتوانیم میزان بستری‌ها و فوتی‌ها را در بیمارستان کاهش داده و طبق آمار ارائه شده که میزان مراجعه و تست های مثبت در استان در حال افزایش است، به دنبال رویکردهای مثبت و بازدارنده هستیم.

استاندار اردبیل، تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ‌های سیار برای تزریق واکسن در بسیاری از مناطق استان راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم زمینه دسترسی به گروه‌های هدف را از واکسن مورد نیاز رقم بزنیم که طبق آمارهای به دست آمده 92 درصد جمعیت استان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و ابلاغ دوز سوم نیز باید به اداره‌ها، زیرمجموعه‌ها و شعبات بانک‌ها ابلاغ شود.

عاملی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عمومی باید مورد توجه واقع شود که در این زمینه از مردم استان انتظار داریم نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و در ایام عید در تلاش هستیم با همکاری صنوف و دستگاه‌های و اجرایی شرایط را در شرایط نرمال و عادی نگهداریم و سویه جدید امیکرون را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای کمک به بهبود وضعیت موجود دست یافته و شرایط را با اطلاع‌رسانی‌ها و شفاف‌سازی‌ها بهبود بخشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و لازم و اساسی است تا دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
captcha