مهدیه اردبیل؛ میزبان محفل قرآنی به‌مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 4025084
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

مهدیه اردبیل؛ میزبان محفل قرآنی به‌مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مهدیه اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان امروز شنبه ۱۱ دی ماه در مهدیه اردبیل برپا می‌شود.

در این محفل قرآنی رضا محمدپور و محمد اسمعیلی از قاریان ممتاز این استان به قرائت قرآن کریم خواهند پرداخت. همچنین امیرهادی بایرامی حافظ روشندل کل قرآن کریم نیز در بخشی از این مراسم به تلاوت خواهد پرداخت. رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل نیز سخنران ویژه این مراسم است. 

این برنامه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد و حضور عموم در این برنامه قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

این محفل انس با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل و به همت  اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اردبیل و موسسه قرآنی آیه‌های نور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیمای مرکز اردبیل، شهرداری اردبیل، قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا(س) استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha