اعلام آمادگی میراث فرهنگی اردبیل برای ارائه تسهیلات به بافت‌های فرسوده گردشگری
کد خبر: 4023552
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

اعلام آمادگی میراث فرهنگی اردبیل برای ارائه تسهیلات به بافت‌های فرسوده گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، گفت: این اداره آماده ایجاد پکیج تسهیلات به مسافرخانه‌ها و مهمانپذیرهایی که در بافت فرسوده قرار دارند، است.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، پنجم دی‌ماه، در جلسه تصمیم‌گیری در خصوص واحد‌های اقامتی فرسوده و فاقد استحکام بنا در اردبیل، اظهار کرد: اجرای موارد ایمنی در تهیه نقشه ها جهت جلوگیری از حوادث ناگوار باید مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، با اشاره به اقدامات انجام شده در بازدید از مسافرخانه‌ها و مهمانپذیرها گفت: مجموعه‌هایی که استحکام بنا مورد نظر را ندارند ابلاغ و از تمدید پروانه بهره‌برداری این مجموعه‌ها جلوگیری شود.

وی، با اشاره به تعدادی از مسافرخانه ها و مهمانپذیرهایی که در بافت فرسوده قرار دارند، ادامه داد: بایستی طرحی ارائه شود که بتوانیم در جهت استحکام بنای این مجموعه ها اقدامات لازم را انجام دهیم و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز آماده ایجاد پکیج تسهیلات به این مجموعه است.

انتهای پیام
captcha