مهلت ارسال آثار جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج اردبیل بار دیگر تمدید شد
کد خبر: 4019302
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
به دنبال استقبال علاقه‌مندان؛

مهلت ارسال آثار جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج اردبیل بار دیگر تمدید شد

مهلت ارسال آثار جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج اردبیل بار دیگر تمدید شد و علاقه‌مندان تا 30 آذر جهت ثبت‌نام و ارسال اثر زمان خواهند داشت.

جشنواره ملی ترنجبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهلت ارسال آثار جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج اردبیل بار دیگر تمدید شد و علاقه‌مندان تا 30 آذر جهت ثبت‌نام و ارسال اثر زمان خواهند داشت.

پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر تا پایان روز 15 آذر اعلام شده بود، ولی شورای سیاست‌گذاری و دبیر هنری جشنواره با توجه به استقبال پرشور و درخواست‌هایی مبنی بر تمدید این جشنواره، با احترام به شرکت‌کنندگان زمان ثبت‌نام را تا 30 آذر تصمیم به تمدید مهلت ارسال اثر گرفتند.

این جشنواره در 3 بخش آزاد، بچه‌های مسجد و بخش روستایی و عشایری و در 4 رشته گرافیک(طراحی پوستر)، نقاشی، عکاسی(حرفه‌ای، موبایل)، خشنویسی(ثلث و نستعلیق) پذیرای آثار علاقه‌مندان خواهد بود.

موضوعات جشنواره ملی هنرهای تجسمی بچه‌های مسجد ـ ترنج در محورهای قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده، مقاومت و عزت ایرانی و نیز موضوع ویژه با محوریت نقش مساجد در بهداشت و سلامتی مردم و کنترل و مقابله با بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ هنرمندان و علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در بخش آزاد دارند می‌توانند در سایت ترنج، فرم ثبت‌نام را تکمیل و آثار خود را بارگذاری نمایند و شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش بچه‌های مسجد و روستایی ـ عشایری، با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد، در این بخش نیز حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha