اساسی‌ترین نقش دانشگاهیان الگوسازی تربیتی است
کد خبر: 4019133
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

اساسی‌ترین نقش دانشگاهیان الگوسازی تربیتی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، گفت: اساسی‌ترین نقش دانشگاهیان الگوسازی تربیتی است، چرا که شهدا الگوهای شایسته‌ای برای نسل دانشجو هستند.

عبدالله حسنی دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، 16 آذرماه، در مراسم معرفی سیره شهدای دانشجو در اردبیل، اظهار کرد: اساسی‌ترین نقش دانشگاهیان الگوسازی تربیتی است، چرا که شهدا الگوهای شایسته‌ای برای نسل دانشجو هستند.

وی بیان کرد: لازم و ضروری است تا در زمینه تحقق رسالت دانشجویان شهید در دانشگاه‌ها بیش از پیش تلاش شود، چرا که انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده بلکه برای پیروزی آن و تشکیل جمهوری اسلامی هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، گفت: ادامه راه شهدا وظیفه همگانی است که بایستی به این مهم تلاش جدی و اساسی وجود داشته باشد، که به همین منظور لازم و ضروری است تا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را به یک فرهنگ نهادینه‌سازی شده تبدیل کنیم.

حسنی تصریح کرد: اساسی‌ترین نقش دانشگاهیان الگوسازی تربیتی است، چرا که شهدا الگوهای شایسته‌ای برای نسل دانشجو هستند و بنابراین دانشگاه به واسطه نقش الگوسازی خود بایستی در این فرهنگ‌سازی پیشقدم باشد، چرا که شهدا الگوهای شایسته‌ای  برای نسل دانشجو هستند.

وی اظهار کرد: تلاش برای تحقق رسالت دانشجویان در دانشگاه‌ها امری لازم و ضروری بوده و بایستی در راستای تحقق این مهم اقدامات لازم و ضروری مبنای کار باشد.

انتهای پیام
captcha