نگاه‌ مدیریت استان اردبیل را به سمت صنایع دانش‌بنیان معطوف می‌کنیم
کد خبر: 4019058
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

نگاه‌ مدیریت استان اردبیل را به سمت صنایع دانش‌بنیان معطوف می‌کنیم

سرپرست معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل، گفت: لازم و ضروری است که نگاه‌های مدیریت ارشد استان اردبیل به محور توسعه صنایع دانش‌بنیان معطوف شود تا بتوانیم سطح توان علمی نخبگان اقتصادی و دانشگاهی استان را بیش از پیش توسعه بخشیم.

کاظم دبیر استانداریبه گزارش ایکنا از اردبیل، کاظم دبیر، سرپرست معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل، 16 آذرماه، در بازدید از نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار اردبیل، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صنایع دانش‌بنیان با بازده بالا در اردبیل تا مرحله‌ تجاری‌سازی حمایت همه‌جانبه می‌شود تا اشتغال‌زایی برای جوانان استان اردبیل رقم بخورد.

وی بیان کرد: توسعه اقتصادی مرهون پیشرفت صنایع دانش‌بنیان بوده که در این زمینه حمایت از این حوزه را با هدف ایجاد بستر اقتصادی مناسب برای استان در دستور کار قرار داده‌ایم تا اشتغال‌زایی برای نسل جوان امروزی محقق شده و بتوانیم به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

سرپرست معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل، گفت: حمایت از حوزه اقتصادی بسترهای توسعه‌ای استان را فراهم می‌کند که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده تا بتوانیم صنایع دانش‌بنیان را در استان به یک موضوع نهادینه‌ تبدیل کرده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

دبیر بیان کرد: حمایت از حوزه اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم و اساسی برای استان اردبیل بوده و به همین منظور اشتغال‌زایی برای نسل جوان رقم خواهد خورد که نیاز است تا نگاه‌های مدیریت ارشد استانی به این محور معطوف شود تا بتوانیم سطح توان علمی نخبگان اقتصادی و دانشگاهی استان را بیش از پیش توسعه بخشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و حمایت از فعالان این حوزه توان ما را برای حمایت از نخبگان صنایع دانش‌بنیان محقق خواهد کرد که این مسئله نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه است و بتوانیم با ادامه این مهم مشکلات و موانع موجود را در این راستا برطرف کنیم که این نمایشگاه بهترین فرصت برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها است.

انتهای پیام
captcha