مهم‌ترین رسالت دانشجویان مطالبه‌گری است
کد خبر: 4019040
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

مهم‌ترین رسالت دانشجویان مطالبه‌گری است

امام جمعه اردبیل، گفت: مطالبه‌گری در حال حاضر مهم‌ترین رسالت دانشجویان برای اصلاح امور و تقویت نظام توسعه است.

مهم‌ترین رسالت دانشجویان مطالبه‌گری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، 16 آذرماه، در مراسم روز دانشجو در اردبیل، اظهار کرد: تقویت روحیه نظارتی برای ادامه مسیر توسعه کشور در کنار داشتن تخصص و علم امری لازم و ضروری بوده و به عنوان شاخصه اصلی دانشجویان انقلابی است.

وی، با اشاره به این که مطالبه‌گری در حال حاضر مهم‌ترین رسالت دانشجویان برای اصلاح امور و تقویت نظام توسعه است، بیان کرد: انتظار ما از مدیران و مسئولان این است که در انجام وظایف و رسالت خود آگاه و مسلط باشند، چرا که غفلت در این زمینه آسیب‌های جدی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه اردبیل، ادامه داد: مسیر توسعه علمی کشور امیدبخش است، به شرطی که تلاش‌های همه جانبه در سنگر علم و دستیابی به فناوری‌های جدید به شکل همه جانبه انجام یابد تا بتوانیم جایگاه کشورمان را در مسیر تحول علمی به شرایط مطلوب برسانیم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عاملی تصریح کرد: از دیگر شاخصه‌های مهم دانشجویان انقلابی استبدادستیزی و شناخت روحیه استکباری نظام سلطه‌گر است که انتظار داریم با شاخصه‌های انقلابی‌گری و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب مد نظر باشد.

انتهای پیام
captcha