سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی همدان تصویب شد
کد خبر: 4018727
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی همدان تصویب شد

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان گفت: سند راهبردی فعالیت‌های قرانی همدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با رأی اکثریت افراد تصویب شد و همچنین از سایت شورای قرآن استان همدان به‌منظور انتشار اخبار قرآنی استان رونمایی شد.

جواد سعیدی قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدانجواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان در 60 صفحه در سه حوزه آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش عالی تدوین شده است که برای هر حوزه یک کارگروه تشکیل شده است.

وی توضیح داد: مسئول کارگروه آموزش عمومی اداره آموزش و پرورش، مسئول کارگروه تبلیغ و ترویج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کارگروه پژوهش و آموزش عالی نیز دانشگاه بوعلی سینا است.

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان با بیان اینکه این سند طبق اسناد بالادستی تنظیم شده است، افزود: حوزه آموزش عمومی شامل 14 طرح، حوزه تبلیغ و ترویج شامل 24 طرح و حوزه پژوهش و آموزش عالی شامل پنج طرح است و کمیته نظارتی متشکل از پنج نفر بر فعالیت آن‌ها نظارت می‌کنند.

وی یادآور شد: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی برش یک ساله و شهرستانی دارند و به کل ادارات، نهادها و تشکل‌های مردمی ابلاغ می‌شود.

سعیدی تأکید کرد: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان برای کلیه دستگاه‌ها، نهادها و ادارات دولتی، غیردولتی و تشکل‌های مردمی لازم‌الاجراست.

وی بیان کرد: این سند روز گذشته، 14 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با رأی اکثریت اعضای شورا تصویب شد و همچنین از سایت شورای قرآن استان همدان با آدرس http://sqhamedan.ir جهت انتشار اخبار قرآنی استان رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha