حضور فعال جهاد دانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی
کد خبر: 4018716
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

حضور فعال جهاد دانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

جهاد دانشگاهی اردبیل در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان حضور فعّالی دارد.

 جهاد دانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیده صغری جوادی، مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، 14 آذرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی اردبیل در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان حضور فعّالی دارد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه گزارشی از آخرین فعالیت‌های مراکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، رشد فناوری گیاهان دارویی، مطالعات شهری و بیوتکنولوژی صنعتی و نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل ارائه شده است.

جوادی، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی عنوان و اضافه کرد: به همین خاطر اهم اقدامات این نهاد در استان از جمله حمایت از واحدهای فناور، اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان، راه‌اندازی خط تولید نشاسته حفاری، مطالعات و تحقیقات انجام گرفته در زمینه توسعه و احیاء جنگل‌های فندق استان و درمان ناباروی و ذخیره‌سازی خون بند ناف در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه و بروشورهای آن‌‌ها توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه جاری، در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر شده و از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۷:۰۰ برای بازدید عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha