اقدامات اخیر دولت سیزدهم امید آفرین است
کد خبر: 4012567
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

اقدامات اخیر دولت سیزدهم امید آفرین است

امام جمعه موقت شهرستان اصلاندوز، گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی در روزهای اخیر اقدامات بسیار موثر و مقتدرانه‌ای انجام داده است که برای مردم امیدآفرین بوده و نوید حل مشکلات را می‌دهد.

اقدامات اخیر دولت سیزدهم امید آفرین استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام شهریار مسلم، امام جمعه موقت شهرستان اصلاندوز، ۲۱ آبان‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: خانواده یکی از نهادهای مهم و اساسی جامعه است و از این رو دین مبین اسلام ارزش ویژه‌ای به نهاد خانواده داده و با ارائه‌ برنامه‌های جامع و تاثیرگذار نسبت به این امر مهم تاکید ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی افزود: امروز دشمنان در جنگ نرم و سایبری علیه دین اسلام، نهاد خانواده را نشانه گرفته است، فلذا باید با حفظ احترامات و مسائل تربیتی بنیان و پیوند خانواده را حفظ و‌ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام مسلم با تاکید بر اقدامات تاثیرگذار دولت سیزدهم در کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی در روزهای اخیر اقدامات بسیار موثری ازجمله سفرهای استانی ریاست جمهوری و وزرا، حضور مقتدرانه‌ای در سطح جهان و اجرای طرح‌هایی در حوزه مسکن انجام داده است که برای مردم بسیار امیدآفرین بوده و نوید حل مشکلات را می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرستان اصلاندوز اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران را نمایش اقتدار ایران دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جریان دزدی نفت در دریای عمان با اقدام و واکنش به موقع و جدی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

وی با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: در جامعه و عصر امروزی باید نسبت به فرهنگ کتاب و کتابخوانی توجه ویژه شود و این موضوع دغدغه اساسی مقام معظم رهبری بوده و در توسعه علمی و فرهنگی جامعه نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد.

انتهای پیام
captcha