فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود
کد خبر: 4012395
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، گفت: فریضه نماز جمعه، فردا در اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

نماز جمعه فرداحجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به حاکمیت شرایط کرونا در برخی شهرستان‌های استان، اظهار کرد:  طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فردا فریضه نماز جمعه اردبیل در تمامی مناطق اردبیل به‌ صورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه اهمیت به ترویج برنامه‌ها و مباحث معنوی یک اولویت اساسی و مهم برای ما است، تصریح کرد: از نمازگزاران جمعه خواسته شده است حتما در منزل وضو گرفته و مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و تمهیدات لازم برای برپایی فریضه واجب نماز اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، بیان کرد: امیدواریم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا بتوانیم نماز جمعه را به صورت جماعت و حضوری برگزار کرده و از فیض و برکات آن بهره‌مند شویم.

نصیری تصریح کرد: اهمیت ترویج برنامه‌ها و مباحث معنوی یک اولویت اساسی و مهم برای ماست که به‌همین منظور درصدد هستیم تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر تمامی این موارد را به نحو احسن در استان اجرا کرده و برای کسب توشه معنوی در دنیا و آخرت آماده باشیم.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و همکاری مردم و نیز تلاش کادر درمان هر چه سریع‌تر کشورمان به آرامش برسد و بتوانیم فریضه نماز جمعه را به صورت منظم و مداوم در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha