مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی به امور فرهنگی مددجویان توجه می‌کند
کد خبر: 4009139
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی به امور فرهنگی مددجویان توجه می‌کند

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: مرکز نیکوکاری اباصالح(عج) به عنوان سیزدهمین مرکز در اردبیل، به صورت تخصصی به امور فرهنگی مددجویان توجه ویژه خواهد داشت.

مهدی ستوده مدیرکل اوقاف اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، هشتم آبان‌ماه، در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری «اباصالح(عج)» در اردبیل، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌ها و موضوعات حائز اهمیت امامزادگان، قطب فرهنگی آن بوده که به همین منظور مراکز متعددی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌ها در این زمینه به امامزادگان اختصاص یافته که در این ارتباط ایجاد «مرکز افق»، اجرای طرح‌های دانش‌بنیان را فراهم ساخته است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: افتتاح مرکز نیکوکاری اباصالح(عج) نیز به رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و همچنین ارائه مشاوره، تامین نیازهای تحصیلی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توانمدسازی مددجویان کمک خواهد کرد.

ستوده اظهار کرد: مرکز نیکوکاری اباصالح، سیزدهمین مرکز است که به صورت تخصصی به امور فرهنگی مددجویان توجه ویژه خواهد داشت و تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بیشمار این اماکن زیارتی، بتوانیم علاوه بر ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت به رفع نیازهای اساسی آنها نیز کمک شود.

وی، با بیان اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی اباصالح(عج) با ارائه مشاوره، تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان و سایر خدمات فرهنگی به مددجویان کمک‌رسانی خواهد کرد، افزود: هدف اصلی از راه‌اندازی این مرکز افزایش دانش و بینش مددجویان و همچنین مرتفع ساختن مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام
captcha