آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت اردبیل
کد خبر: 4008829
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت اردبیل

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای استان اردبیل، گفت: در حالی که چند روز از ایجاد اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت می‌گذرد، همچنان برخی از جایگاه‌ها به مدار عرضه نرسیده‌اند.

جایگاه های عرضه سوخت اختلالات سایبریسیدحجت مدنی، مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: در حالی که چند روز از ایجاد اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت می‌گذرد، همچنان برخی از جایگاه‌ها به مدار عرضه نرسیده‌اند.

وی بیان کرد: ضرورت رفع اختلال، در فرآیند سوخت‌رسانی با اصلاح برنامه نرم‌افزاری بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده که به همین منظور بازیابی و ارائه برنامه جدید به جایگاه‌های سوخت که امری زمانبر است در دستور کاری قرار داده است.

مدنی بیان کرد: تیم‌های نرم‌افزاری شرکت تلاش می‌کنند تا همه جایگاه‌ها را مجهز به سیستم جدید داده‌ها کنند تا با بازیابی مجدد اطلاعات امکان فعالیت جایگاه‌ها فراهم آید.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای استان اردبیل، افزود: به خاطر برخی اختلالات سایبری انتظار می‌رود با تدارک زیرساخت‌های بومی از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

مدنی بیان کرد: اخبار مربوط به حذف سهمیه سوخت بنزین و گازوئیل خودروها کذب است و هم‌استانی‌ها مطمئن باشند که سهمیه سوخت آن‌ها محفوظ است و هیچ حذف سهمیه‌ای اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام
captcha