مردم روستاهای اردبیل آب شرب مناسب و کافی ندارند
کد خبر: 4005968
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
نیکزاد:

مردم روستاهای اردبیل آب شرب مناسب و کافی ندارند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: بسیاری از روستاهای اردبیل با مشکل کمبود و نبود آب شرب مواجه هستند و با وضعیت موجود مردم در مضیقه به سر می‌برند.

رضازاده// مردم روستاهای اردبیل آب شرب مناسب و کافی ندارندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، 25 مهرماه، در بازدید از روستاهای شهر هیر، اظهار کرد: امروز به همراه فرماندار اردبیل، بازدیدی از روستاهای بخش هیر داشتیم و از آخرین وضعیت روستاهای این منطقه اطلاع یافتیم و مردم در این زمینه مشکلات خود را مطرح کردند.

وی بیان کرد: همان طور که قبلاً نیز گفته شده بسیاری از روستاهای اردبیل با مشکل کمبود و نبود آب شرب مواجه و با وضعیت موجود مردم در مضیقه به سر می‌برند که در راستای حل مشکلات مردم منطقه بایستی هر چه سریع‌تر اقداماتی اساسی و قابل توجه انجام یابد تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دومین معضل و مشکلی که روستائیان اردبیلی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند تأمین آب کشاورزی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی آن‌ها است که با شرایط و بحران کنونی اقتصاد روستائیان با خطری جدی روبه‌رو است.

نیکزاد در ادامه از سومین مشکل به عنوان پوشش نامناسب اینترنتی در روستاها خبر داد و گفت: در شرایطی که دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل نیازمند پوشش اینترنتی هستند، مشکلات عدیده‌ای نیز در این زمینه مشاهده می‌شود که خانواده‌ها از این بابت مطالبات و خواسته‌هایی دارند و خواستار حل و فصل این مشکل در روستاهای استان هستیم که به دلیل قطعی اینترنت به صورت مداوم ادامه دارد.

وی بیان کرد: اجرای طرح هادی روستایی و راه روستایی و برخی موارد جزئی نیز در روستاهای استان به وفور مشاهده می‌شود که در این راستا انتظار می‌رود مسئولان و متولیان مربوطه ورود جدی داشته باشند و برای رفع مشکلات مردم منطقه و رفع مطالبات و خواسته بحق آن‌ها اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha