فراهم کردن شرایط ازدواج آسان سبب نشاط در جامعه می‌شود
کد خبر: 4005932
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

فراهم کردن شرایط ازدواج آسان سبب نشاط در جامعه می‌شود

امام جمعه عنبران گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و سالم سبب پویایی، نشاط جامعه و آرامش در زندگی زوجین می‌شود.

فراهم کردن شرایط ازدواج آسان سبب نشاط در جامعه می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاور مرادی، امام جمعه عنبران، ۲۵ مهرماه، در آئین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و خدیجه(س)، گفت: در راستای بزرگداشت هفته ازدواج و نیز استمرار اجرای بند ۲ و ۴ سیاست‌های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه‌های مختلفی با محوریت ارتقای آگاهی جوانان از معیار‌های ازدواج آسان و سالم با در نظر گرفتن شرایط اپیدمی کووید-۱۹ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

امام جمعه عنبران، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و سالم سبب پویایی، نشاط جامعه و آرامش در زندگی زوجین می‌شود.

وی افزود: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز جوانان است که در مسئله ازدواج آن‌ها فاصله ایجاد می‌کند و باید این موضوع اولویت اصلی دولت باشد.

مرادی تصریح کرد: ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه شرایط ازدواج آسان برای زوجین را فراهم می‌کند و باید دولت در این زمینه همت بیشتری داشته باشد تا سنت حسنه پیامبر گسترش یابد.

امام جمعه عنبران، ادامه داد: اگر تدابیری برای اشتغال جوانان در سیاست‌های اقتصادی دولت اندیشیده شود مطمئنا مسئله ازدواج و تشکیل خانواده در بین جوانان نیز حل خواهد شد.

وی یادآور شد: فشار اقتصادی امروز بسیاری از جوانان را از ازدواج فراری داده و خانواده‌ها نیز خود درگیر مشکلات اقتصادی هستند که امیدواریم با همت دولت جدید این مسئله حل و فصل شود.

انتهای پیام
captcha