شناسایی آسیب‌ها و احصای افتضائات پژوهشی در جامعه المصطفی العالمیه
کد خبر: 4005859
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

شناسایی آسیب‌ها و احصای افتضائات پژوهشی در جامعه المصطفی العالمیه

معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: در بازدید از مجموعه‌های تابعه و پیوسته المصطفی ضمن دریافت نظرات، به‌دنبال شناسایی آسیب‌ها و احصای اقتضائات و انجام اقداماتی برای رفع موانع فعالیت پژوهشی در این مجموعه هستیم.

شناسایی آسیب‌ها و احصای افتضائات و رفع موانع

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبادی، معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه امروز در بازدید از مؤسسه آموزش عالی علوم و معارف اسلامی وابسته به المصطفی از نزدیک در جریان گستره فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها، انتظارات و دغدغه‌های این دست‌اندرکاران این مجموعه آموزش عالی جامعةالمصطفی قرار گرفت.

 

وی افزود: همیاری و انسجام‌بخشی برای ایجاد حرکت تحولی در عرصه‌های پژوهشی مجموعه‌های مختلف جامعةالمصطفی از مهمترین اهداف این بازدید‌هاست.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به برخی از محدودیت‌ها و مشکلات سالیان اخیر، اظهار کرد: در مدتی که خدمت دوستان بوده‌ایم، تلاش بر این بود که با همکاران واحد‌های تابعه و پیوسته ملاقات‌های مستمری داشته باشیم و مسائل و دغدغه‌ها این عزیزان را بشنویم و ضمن آسیب‌شناسی‌ها و احصای اقتضائات، اقداماتی برای رفع موانع انجام دهیم.
وی اهمیت توجه به اقتضائات را در رتبه‌بندی‌های پژوهشی مورد توجه قرار داد و گفت: پیگیری انتظارات و دغدغه واحد‌های تابعه و پیوسته تا حصول نتیجه، از رویکرد‌های مهم این بازدید‌ها به شمار می‌آید.
معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه در بخش دیگری از این بازدید، ارتباط نمایندگی‌های المصطفی با مراکز علمی - پژوهشی کشور‌ها و فعال‌سازی ظرفیت‌های پژوهشی را مهم ارزیابی کرد و افزود: مشارکت با مجموعه‌های علمی و پژوهشی در برگزاری نشست‌های علمی و معرفتی می‌تواند تأثیرات بسزایی بر ارتقای تعاملات دانشی داشته باشد و معاونت پژوهش از این تعاملات دانشی به‌خوبی استقبال می‌کند.
انتهای پیام
captcha