سازمان‌ها و ادارات اردبیل با ارتقای مکارم اخلاقی سالم‌سازی می‌شود
کد خبر: 4005703
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

سازمان‌ها و ادارات اردبیل با ارتقای مکارم اخلاقی سالم‌سازی می‌شود

رئیس کل اداره دادگستری استان اردبیل، گفت: ارتقای مکارم اخلاقی در مجموعه‌ها جزو مهمترین عوامل موثر در سالم‌سازی سازمان‌ها و ادارات استان است.

رضازاده//سازمان‌ها و ادارات اردبیل با ارتقای مکارم اخلاقی سالم‌سازی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل اداره دادگستری استان اردبیل، 25 مهرماه، در جلسه شورای قضایی استان اردبیل، اظهار کرد: وظایف و رسالت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی تشریح شده و بی‌شک نقش این اداره در برخورد با سودجویان، متخلفان و برهم زنندگان نظم اقتصادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: مسلماً اقدامات و عملکردهای این اداره به ویژه در نظارت و برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و عدم ایفای تعهد واردکنندگان در قبال ارز در ثبات بازار بسیار اثربخش است.

کثیرلو، در ادامه ارتقاء مکارم اخلاقی در مجموعه‌ها را از مهم‌ترین عوامل موثر در سالم‌سازی سازمان‌ها و ادارات دانست و افزود: در این خصوص واحدهای فرهنگی ادارات بایستی اقدامات شاخص و مهم‌تری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، بر لزوم اجرای سند تحول قضایی تأکید کرد و تصریح کرد: عمل بر اساس سند تحول قضایی از مهمترین رویکرد و اهداف دستگاه قضایی استان که برای اجرایی نمودن هر چه بهتر آن با تمام توان تلاش می‌شود.

وی اظهار کرد: پیگیری تخصیص منابع استانی مصوب سفر ریاست معظم قوه قضاییه وقت و لزوم هماهنگی بین سازمان های قضایی تابعه از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان بود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای قضایی استان به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوطه پرداختند.

انتهای پیام
captcha