مردم به تولیدات داخلی اعتماد کنند
کد خبر: 4003136
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

مردم به تولیدات داخلی اعتماد کنند

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است، گفت: مردم برای حمایت از تولیدات داخلی باید به میدان آمده و از تولید ایرانی استفاده کرده و به آنها اعتماد کنند.

مردم به تولیدات داخلی اعتماد کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۱۶ مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است و مردم نیز برای حمایت از تولیدات داخلی باید به میدان آمده و از تولید ایرانی استفاده کرده و به آنها اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه امروز در کنار توجه به تولیدات لوازم خانگی و کشاورزی باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تولیدات فرهنگی داشت، افزود: با استفاده از تولیدات فرهنگی، آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی و اسلامی به تمام دنیا صادر می‌شود.

امام‌جمعه ارومیه با تأکید بر لزوم نظارت و دقت بیشتر بر نحوه تولیدات فرهنگی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ارتباط وظیفه سنگینی برعهده دارد و باید با تولیدات فرهنگی متضاد با فرهنگ اسلامی مقابله کند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری امنیت و نظم در شهرها، روستاها و مرزهای کشور شبانه‌روزی مجاهدت کرده و با فداکاری امنیت کشور را تضمین می‌کنند.

حجت‌الاسلام قریشی معنویت و ایمان را از جمله خصوصیات بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: در سایه همین ویژگی است که دشمن جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد و امنیت کامل در سراسر کشور برقرار است.

انتهای پیام
captcha