دعوت امام‌جمعه میاندوآب از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان
کد خبر: 4002906
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

دعوت امام‌جمعه میاندوآب از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان

امام‌جمعه میاندوآب گفت: از سرمایه‌گذاران غیربومی و همچنین سرمایه‌گذاران میاندوآبی که در خارج از شهرستان و حتی کشور حضور دارند، برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان دعوت می‌کنیم.

دعوت امام‌جمعه میاندوآب از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستانبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب‌، ۱۴ مهر، در آیین افتتاح آزمایشگاه پزشکی و تخصصی ابوریحان میاندوآب‌، با تاکید بر اینکه این شهرستان ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد، اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران غیربومی و همچنین سرمایه‌گذاران میاندوآبی که در خارج از شهرستان و حتی کشور حضور دارند، برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان دعوت می‌کنیم.

وی با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته شده است، افزود: از سرمایه‌گذار این آزمایشگاه و کادر پزشکی بابت راه‌اندازی این مرکز قدردانی می‌کنم.

امام‌جمعه میاندوآب ادامه داد: مسئولان این شهرستان بیشتر از این آمادگی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران جهت ارایه خدمات به مردم را دارند.

وی بیان کرد: هر کسی در میاندوآب تحت لوای حکومت اسلامی کوچکترین قدم را برای عمران و آبادانی و ارایه خدمات به مردم این شهرستان برمی‌دارد، دست بوس وی هستیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه خیلی بعید است که در وقت نماز در افتتاح پروژه‌ای حضور داشته باشم، گفت: برای اینکه این آزمایشگاه یکی از طرح‌های مهم است و دستگاه‌های پیشرفته‌ای که تاکنون در شهر نبوده و شهروندان باید برای انجام آنها به شهرها و مراکز استان‌های اطراف می‌رفتند و همچنین به جهت سرمایه‌گذاری کلانی که صورت گرفته در آیین افتتاح آن حضور یافته‌ام.

وی اضافه کرد: همچنین آن کسانی که در صدد سرمایه‌گذاری در میاندوآب هستند، آمادگی لازم جهت پیگیری و تسهیل امور آنها در نهادهای مختلف در مرکز استان و حتی مرکز کشور را داریم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مسوولان میاندوآب‌ در این راستا اتحاد و همدلی دارند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا میاندوآب به پیشرفت و توسعه دست یابد، همچنین آزمایشگاهی علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان و کاستن باری از مشکلات دولت، به ارتقای این شهرستان منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha