نگاه توحیدی و شخصیت معنوی شهید فخری‌زاده در جامعه اسلامی تداوم یابد
کد خبر: 4000896
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

نگاه توحیدی و شخصیت معنوی شهید فخری‌زاده در جامعه اسلامی تداوم یابد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: شهید فخری‌زاده دارای نگاه توحیدی و یک شخصیت معنوی و دارای توان مدیریتی بالا بود که امیدواریم با ادامه راه این شهدا، به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

رضازاده// نگاه توجیدی و شخصیت معنوی شهید فخری‌زاده در جامعه اسلامی تداوم یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فياضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم مهرماه، در مراسم یادواره شهدای علمی شهرستان نمین، اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان، مایه عزت، افتخار و سربلندی ما هستند تا بتوانیم رهرو راه شهدای عزیزمان باشیم.

 وی با تاکید بر اهمیت دستاوردهای شهدای علمی کشور، بیان کرد: شهید فخری‌زاده دارای نگاه توحیدی و یک شخصیت معنوی و دارای توان مدیریتی بالا بود که امیدواریم با ادامه راه این شهدا، بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: شهدای دانشمند کشور، افرادی مکتبی و ولایی و الگوی برتر برای همه مردم به ویژه جوانان این مرز و بوم بوده و بایستی شخصیت آن عزیزان را برای آحاد جامعه اسلامی معرفی کرد.

در ادامه، قاسم شاکر، رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین، اظهار کرد: فرزندان شهدا، یادگاران شهیدان و افتخارآفرینان و میدان‌داران عرصه تلاش برای عزت و آبادانی کشور هستند و اکنون میراث عظیم و درخشان شهدا در دامان فرزندان آنان است و تجلیل از شما وظیفه عینی و شرعی ماست.

انتهای پیام
captcha