24 روزنامه‌نگار فلسطینی، در بند رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4000432
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

24 روزنامه‌نگار فلسطینی، در بند رژیم صهیونیستی

 انجمن حمایت از روزنامه‌نگاران اعلام کرد که شمار روزنامه‌نگاران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به 24 نفر افزایش یافته است.  

به گزارش ایکنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی، انجمن حمایت از روزنامه‌نگاران که یک سازمان عربی است، در بیانیه‌ای اعلام کرد: با بازداشت أیمن قواریق، روزنامه‌نگار فلسطینی در غروب جمعه نزدیکی یکی از درهای مسجدالاقصی، شمار روزنامه‌نگاران بازداشت شده فلسطینی به 24 نفر رسیده است.
 
این انجمن از نهادهای حقوق بشری خواست تا برای توقف سیاست بازداشت روزنامه‌نگاران فلسطینی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد عمل شده و مداخله کنند.
 
انجمن مذکور همچنین از نهادهای فوق خواست تا برای آزادسازی تمامی فعالان و روزنامه نگاران فلسطینی که بدون توجیه قانونی بازداشت شده‌اند، به رژیم اشغالگر صهیونیستی فشار وارد آورند.
 
در پایان این بیانیه آمده است: ما از شورای امنیت خواستاریم که قطعنامه 2222 مبنی بر حمایت از روزنامه نگاران را اجرا کرده و اسرائیل را به دلیل تجاوز به حقوق روزنامه‌نگاران فلسطینی مجازات کند.
 
بر اساس اعلام مؤسسات ویژه امور اسرای فلسطینی، رژیم صهیونیستی حدود 4850 فلسطینی را در 23 زندان و بازداشتگاه این رژیم زندانی و بازداشت کرده است که در میان آنها 41 زن، 225 کودک و 520 بازداشت اداری (بدون اتهام) به چشم می‌خورد.
انتهای پیام
captcha