مادر شهید و جانبازان اردبیلی به رحمت ایزدی پیوست
کد خبر: 4000331
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

مادر شهید و جانبازان اردبیلی به رحمت ایزدی پیوست

مادر شهید مسلم نوراللهی و جانبازان و آزاده یوسفعلی و زلفعلی نوراللهی از مشگین‌شهر به رحمت ایزدی پیوست.

رضازاده// مادر شهید و جانبازان اردبیلی به رحمت ایزدی پیوستبه گزارش ایکنا از اردبیل، سوم مهرماه، حاج خانم «ذکائی» مادرمعظم شهیدوالامقام «مسلم نوراللهی» و جانباز 35 درصد، «یوسفعلی نوراللهی» و جانباز و آزاده سرافراز 45 درصد، «زلفعلی نوراللهی» و «محرم نوراللهی»، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهید خود پیوست.

با حضور جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و نهادها، اقشار مختلف مردم قدرشناس و خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشییع و جوار فرزند برومند شهیدش به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ شهید مسلم نوراللهی متولد 10 شهریور 1348 کادر پشتیبانی جبهه و جنگ جهاد سازندگی در 14 تیر 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

آزاده سرافراز و جانباز 45 درصد، زلفعلی نوراللهی متولد ششم فروردین 1338 در جریان عملیات پیروزمندانه خیبر حین نبرد با متجاوزین توسط دشمن بعثی در پنجم اسفند 1362 به اسارت گرفته شد و پس از تحمل 6 سال و 7 ماه شکنجه در اردوگاه‌های بعثیون، 28 مرداد 1369 با سرافرازی به میهن اسلامی بازگشت.

جانباز 35 درصد بسیجی، یوسفعلی نوراللهی متولد  اول فروردین 1334 با حضور در عملیات افتخارآفرین کربلای 4 در تاریخ نهم دی 1365 منطقه دارخوین و عملیات دشمن‌شکن نصر 7 در 14 مرداد 1365 منطقه سردشت به افتخار جانبازی رسید.

محرم نوراللهی، رئیس سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر، بیش از 30 سال صادقانه در خدمت خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان بود که اخیرا به افتخار بازنشستگی نایل شد.

انتهای پیام
captcha