۱۲۴ هزار دانش‌آموز مشمول تزریق واکسن کرونا در استان اردبیل
کد خبر: 3999912
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

۱۲۴ هزار دانش‌آموز مشمول تزریق واکسن کرونا در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی آموزش و پرورش استان برای واکسیناسیون ۱۲۴ هزار دانش آموز علیه بیماری کرونا خبر داد و گفت: دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مشمول طرح تزریق واکسن کرونا هستند.

۱۲۴ هزار دانش‌آموز مشمول تزریق واکسن کرونا در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، سوم مهرماه، از آمادگی آموزش و پرورش استان برای واکسیناسیون ۱۲۴ هزار دانش آموز علیه بیماری کرونا خبر داد و گفت: دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مشمول طرح تزریق واکسن کرونا هستند.

وی افزود: این جمعیت دانش‌آموزی در ۶ پایه تحصیلی در کل استان در حال تحصیل هستند.

ناصری بیان کرد: از روز سوم مهرماه، آموزش در مدارس روستایی و عشایری استان اردبیل که نزدیک به ۱۰۰ درصد آن‌ها کمتر از ۱۵ دانش‌آموز در هر کلاس دارند، به شکل حضوری شروع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: در برخی کلاس مدارس روستایی و عشایری استان اردبیل نیز که جمعیتی بیشتر از ۱۵ نفر دارند، آموزش به‌صورت حضوری، ولی براساس گروه‌بندی دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: در هزار و ۳۰۰ مدرسه روستایی استان نیز که جمعیت دانش‌آموزی کمتر از ۵۰ نفر در قالب ۲ تا پنج کلاس دارند، آموزش به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

وی گفت: مدارس شهری استان اردبیل نیز در دو گروه بالاتر و پایین‌تر از ۳۰۰ دانش‌آموز دسته‌بندی شده‌اند که آغاز تحصیل حضوری در مدارس بالای ۳۰۰ نفر از نیمه دوم آبان‌ماه خواهد بود.

ناصری افزود: در مدارس زیر ۳۰۰ نفر دانش‌آموز استان اردبیل نیز به‌صورت حضوری، با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی و با گروه‌بندی دانش‌آموزان به شکل ترکیبی از حضوری و غیرحضوری خواهد بود، به‌طوری که هر کلاس در زمان تشکیل، کمتر از ۱۵ دانش‌آموز خواهد داشت.

وی با اشاره به فراهم شدن شرایط تحصیل در استان اردبیل برای اجرای طرح غیرحضوری دانش‌آموزان اظهار کرد: در این زمینه شبکه شاد به عنوان بستر مجازی در نظر گرفته شده و تحصیل و تدریس همچون سال گذشته با همکاری والدین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha