اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل
کد خبر: 3999787
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

اجرای طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل، از برگزاری طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل خبر داد و گفت: این طرح در سه بخش عمومی، دانشجویی و تخصصی برگزار می‌شود.

طرح جامع راهیان پیشرفت در اردبیل برگزار می‌شودمرتضی مملوکی، مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، به تشریح اهداف و برنامه‌های طرح جامع راهیان پیشرفت در استان پرداخت و گفت: این طرح در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان واساتید دانشگاه‌های استان با برگزاری اردو‌های علمی وبازدید از پروژه و صنایع بزرگ و مجموعه‌های حاکمیتی در سه بخش عمومی، دانشجویی و تخصصی برای دانشجویان و اساتید رشته‌های فنی و مهندسی و علوم پایه، رشته‌های مدیریت و فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی اجرا می‌شود.

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل، معرفی دستاورد‌های علمی کشور به دانشجویان را از جمله رسالت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: طرح جامع راهیان پیشرفت به منظور معرفی دستاورد‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و جلب توجه عموم مردم به سمت پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه انجام می‌شود.

مملوکی یادآور شد: بسیج دانشجویی با بهره گیری از ظرفیت مختلف و متنوع از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و کانال‌های پر مخاطب در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تولید و پخش برنامه‌های مرتبط، می‌کند.

وی تصریح کرد: این بخش با محوریت بازدید‌های یک روزه دانشجویی از پروژه‌ها بزرگ وکارخانجات مهم، در کنارآن اردو‌های کشوری راهیان پیشرفت از پروژه‌ها و کارخانجات استراتژیک کشور و همچنین برنامه‌های ترویجی و گفتمان سازی مختص دانشجویان کارشناسی دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل به بخش تخصصی طرح جامع راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: این بخش با برگزاری سمینار‌های تخصصی راهیان پیشرفت نسبت به تشریح یک کارخانه یا پروژه بزرگ یایک دستاورد مهم انجام خواهد شد.

مملوکی خاطر نشان کرد: در این راستا با برگزاری جلسات متعددی در جهت هر چه بهتر اجرائی کردن این طرح در سطح دانشگاه‌های استان برداشته شده و نهایتا هماهنگی لازم با چندین پروژه و کارخانه بزرگ استان منجمله نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان، کارخانه سیمان اردبیل صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha