برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در نقاط شهری و روستایی استان مرکزی
کد خبر: 3990287
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در نقاط شهری و روستایی استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اعلام کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف استان به شکل بسیار محدود و با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف استان به شکل بسیار محدود و با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

وی تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم هرسال برگزار می‌شود، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو محرم اخیر این همایش جهت حفظ سلامتی خانواده‌ها و نوزادان و کودکان با حداقل جمعیت و با حداکثر رعایت بهداشت برگزار می‌شود.

عباسی اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا مراسم نمادین و محدود در چند محل برگزار می‌شود. علاقمندان جهت استفاده از این فضای معنوی می‌توانند از صدا و سیما بهره‌مند شوند. استفاده از فضای مجازی جهت انعکاس این همایش در نظر گرفته شده است.

وی زمان برگزاری این همایش ساعت 9 صبح روز جمعه، 22 مرداد تا 11 همان روز اعلام کرد و افزود: تمام اقدامات برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha