نشست صمیمی‌ تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت برگزار شد
کد خبر: 3990100
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

نشست صمیمی‌ تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت برگزار شد

نشست صمیمی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت روز چهارشنبه ۲۰ مرداد‌ماه به همت اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

نشست صمیمی‌ تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت برگزار شدبه گزارش ایکنا؛ رضا حاجی‌آبادی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تقدیر و تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت، گفت: خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت، ایثارگرانه اخبار و گزارش‌های این حوزه را انعکاس می‌دهند و این خبرنگاران که اغلب آن‌ها در سرویس اجتماعی رسانه خود فعالیت می‌کنند، دغدغه اخبار حوزه ایثار و شهادت و ایثارگران معزز را دارند.
وی در خصوص برگزاری جشنواره خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت که در چند سال گذشته برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره ایثار و رسانه در برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و امیدواریم بتوانیم از خبرنگاران این حوزه به عنوان داوران حوزه تخصصی ایثار و شهادت برای برگزاری این جشنواره در آینده استفاده کنیم.

حاجی‌آبادی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص چگونگی حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از خبرنگاران حوزه محور مقاومت که مجروح شده‌اند، گفت: در این موارد، مقررات و دستورالعمل‌های تخصصی وجود دارد که در کمیسیون‌های احراز تصمیم‌گیری خواهد شد. البته اکثر قریب به اتفاق خبرنگاران ایثار و شهادت می‌دانند که باید در نظر داشته باشند و اطلاع‌رسانی به جامعه ایثارگری باید با دقت و شفافیت صورت بگیرد و با توجه به حضور میدانی خبرنگاران از حساسیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثاگران با بیان اینکه بنیاد منابع غنی و ارزشمندی برای انتشار در اختیار دارد، گفت: به عنوان نمونه معرفی آزادگان که دارای خاطراتی از سال‌های اسارت هستند، به رسانه‌ها انجام شده است.

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده هر‌گونه همکاری با رسانه‌ها برای انتشار اخبار و گزارش‌های مرتبط با ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین سوژه‌های مرتبط با این فرهنگ است.

یادآور می‌شود، در این نشست از جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها در حوزه ایثار و شهادت به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha