خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند
کد خبر: 3989464
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
امام‌جمعه هیرمند:

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند، گفت: عدم امنیت شغلی یکی از مشکلات خبرنگاران است که می‌طلبد دستگاه‌های ذیربط مشکلات خبرنگاران از جمله، بیمه، مسکن، سختی شرایط کار را بررسی و حل کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، جمعی از اصحاب رسانه سیستان‌وبلوچستان، یکشنبه، ۱۷ مرداد به‌مناسبت روز خبرنگار، با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد راشکی، امام‌جمعه شهرستان هیرمند در دفتر وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام راشکی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی صادقانه فعالیت می‌کنند، اینجانب این روز مهم را که به‌نام شهدای اهل قلم و عرصه اطلاع‌رسانی، مخصوصا شهیدان صارمی و خزایی نامگذاری شده است را به تمامی خبرنگاران فرهیخته تبریک می‌گویم.

وی خطاب به حاضران افزود: شما خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستید و در طول سال زحمات بسیاری را در عرصه تهیه و ارسال و انعکاس خبر و بیان و پیگیری مشکلات مردم را بدون هیچ چشمداشتی تحمل می‌کنید، اما از سوی دیگر احساس می‌شود، کسی نیست مشکلات شما عزیزان را منعکس و مرتفع کند، حتی در برخی موارد به شما توهین‌هایی می‌شود، اما شغل شما سبب می‌شود که با عشق، علاقه و صداقت،اخبار را شفاف منعکس کنید.

امام‌جمعه هیرمند بیان کرد: عدم امنیت شغلی یکی دیگر از مشکلات خبرنگاران است که می‌طلبد دستگاه‌های ذیربط مشکلات خبرنگاران از جمله، بیمه، مسکن، سختی شرایط کار را بررسی و حل کنند.

وی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دوران خدمت دولت سیزدهم، مطالبه همه اقشار جامعه، به‌خصوص شما خبرنگاران عزیز، از دولت انقلابی و ولایی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، این باشد که تمام مسئولان انقلابی و ولایی و دارای روحیه‌ای جهادی باشند و بدانند که همواره زیر ذره‌بین خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند.

حجت‌الاسلام راشکی ادامه داد: انتظار ما از دولت جدید این است که از نخبگان بومی همین استان محروم، در راستای خدمت به مردم استفاده شود و کسانی انتخاب شوند که مرد عمل و مرد روزهای سخت باشند.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای مجدد طرح رزاق، آن را از طرح‌های موفق، در جهت ارتقای سطح درآمد خانواده‌های مرزنشینان برشمرد و گفت: طرح رزاق از طرح‌های مهمی است که باید هرچه زودتر به نفع مردم ولایتمدار و مرزدار منطقه و به‌صورت قانونی، مقدمات راه‌اندازی مجدد آن فراهم شود.

در پایان از خبرنگاران حاضر در این دیدار قدردانی و تجلیل به‌عمل آمد.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha