خبرنگاران مجاهدان راستین جامعه هستند
کد خبر: 3989294
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

خبرنگاران مجاهدان راستین جامعه هستند

در پیام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت روز خبرنگار آمده است: خبرنگاران مدام به سلامت افکار عمومی کمک کرده و هدایت‌گر ذهن‌ها باشند، اینان مجاهدان راستین جامعه هستند و در محضر پروردگار از اجری وافر و بی‌حساب برخوردارند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران خدوم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«هفده مرداد در هر سال یادآور یک مجموعه رشادت و ایثار است که از جمعی به نام خبرنگار ذهن‌ها و افکار عموم را به خود مشغول کرده و وجدان‌های بیدار را بر آن می‌دارد که قدردان اینهمه تلاش و فداکاری باشند، فداکارانی که تا پای جان همچون شهید محمود صارمی و ده‌ها و صدها خبرنگار شهید دیگر ایستاده و رسالت خبری را ارتقا بخش جامعه دانسته و می‌کوشد تا بر سطح دانش خبری همنوعان خود بیفزاید. در این میان جمع اکثری از خبرنگاران هستند که تعهد ایمانی و اخلاقی و صداقت و سلامت خبر را بر اصل خبر ترجیح داده و می‌کوشند تا فضای حاکم بر جامعه فضایی واقع‌بینانه و حقیقت‌محور باشد و حتی یکی از رسالت‌های خود را آن می‌دانند که با اخبار کذب و مسموم و آلوده‌کننده جامعه در ستیز باشند و مدام به سلامت افکار عموم کمک کرده و هدایت‌گر ذهن‌ها باشند، اینان مجاهدان راستین جامعه هستند و در محضر پروردگار از اجری وافر و بی‌حساب برخوردارند.

اینجانب به‌عنوان خادمی کوچک در عرصه فرهنگ‌، این روز را به همه خبرنگاران خدوم تبریک گفته و برای یکایکشان آرزوی توفیق دارم، معمولاً در سال‌های گذشته توفیق داشتیم در یک مجمع، محضر عزیزان باشیم که امسال شدت اوضاع کرونایی این توفیق را از اینجانب سلب کرد، انشاءالله با گذر از این شرایط از نزدیک هم محضر دوستان و عزیزان در استان باشیم، خداوند متعال یار و یاروتان باد.»

انتهای پیام
captcha