پیام تبریک وزیر علوم به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3989151
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

پیام تبریک وزیر علوم به مناسبت روز خبرنگار

منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز پاسداشت خبرنگار را به همه‌ خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست‌اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام منصور غلامی به این شرح است؛
 
ن والقلم و ما یسطرون
 
امروزه نیاز بشر به آگاهی و اطلاع‌رسانی نمودِ بیشتری یافته و آنچه که همگان به دنبال آن هستند؛ سرعت بالا، سهولت دسترسی و صرف هزینه زمانی و مالی کمتر است تا بتوانند آگاهی خود را از مسایل مختلف افزایش دهند و اینجاست که جایگاه ارزشمند خبرنگاران و رسانه‌ها و نقش آنان در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عیان می‌شود.
 
خبرنگاران زبان گویای جامعه‌اند، چشمان پرسشگری که جز به آسودگی مردمان گشوده نمی‌شود. این گرانمایگان به مثابه تاریخ‌نگارانی هستند که آنچه در جامعه اتفاق افتاده را بدون در نظر گرفتن علایق شخصی و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، با قلم صداقت می‌نگارند و اخبار واقعی را به مردم زمان خود انتقال می‌دهند و آنچه که در حافظه تاریخ ماندگار می‌شود، نوشته‌هایی است که توسط آنان ثبت و ضبط شده است.
 
امیدواریم این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان آگاهی، همواره با پاسخگویی مسئولانه مدیران و دست‌اندرکاران جامعه همراه و روشنی و شفافیت ارمغان تلاش آنان به مردم باشد.
 
بی‌شک دستیابی به بسیاری از موفقیت‌ها در حوزه آموزش عالی نیز مرهون اطلاع‌رسانی و گزارش دقیق و به‌هنگام عملکرد دانشگاه‌‌ها توسط خبرنگاران و رسانه‌ها بوده است.
 
اینجانب به سهم خود از نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران محترم حوزه آموزش عالی و دبیران و سردبیران ارجمند در آگاهی‌بخشی دقیق و سریع به مخاطبان نظام آموزش عالی کشور و همه آحاد جامعه، قدردانی می‌نمایم و با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد، به روان شهدای اصحاب رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از خداوند متعال علو درجات آنان را خواهانم.
به پاسداشت این روز فرخنده، از اینکه در طول مدت خدمتگزاری دولت یازدهم و دوازهم با اهتمام و تلاش وافر جامعه رسانه‌ای کشور، شاهد شکوفایی حوزه علم و دانش بودیم، سپاسگزارم ووسلامتی، بهروزی و توفیقات روزافزونتان همه‌ی عزیزان حوزه خبر و رسانه را از درگاه حضرت احدیت مسألت می‌نمایم.
 
منصور غلامی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
مرداد‌ماه ۱۴۰۰
 
انتهای پیام
captcha