پیام تبریک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان به‎مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3989145
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

پیام تبریک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان به‎مناسبت روز خبرنگار

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.

پیام تبریک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان به‎مناسبت روز خبرنگاربه گزارش ایکنا از لرستان، در پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان به‎مناسبت روز خبرنگار آمده است: «هفدهم مردادماه سالروز عروج خبرنگار شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام انسان‌های آزاده‌ای است که برای دستیابی به حقیقت، تولید و انتشار آزاد اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند. خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که با داشتن رسالتی خطیر به‌عنوان پل ارتباطی مردم و کارگزاران نظام با تعهد، مسئولیت‌پذیری و تدبیر در مسیر نقد صحیح، منصفانه و انعکاس دقیق مطالب به مخاطبان خود قدم بر می‌دارند و در واقع به پیشرفت همه‌جانبه کشور و تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یـاد و خاطره شهـدای قلم، توفیقات روز افزون اصحاب رسانه را در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه از خداوند منان درخواست می‌نمایم.»

شهید صارمی نمونه‌ای از یک مبارز راه حقیقت بود

همچنین در پیام سیدموسی خادمی، استاندار لرستان به‌مناسبت روز خبرنگار آمده است: «در دنیای امروز اطلاع‎رسانی و آگاهی‎بخشی از مهمترین ارکان جوامع پیشرفته بشری است که قشر خبرنگار در رسیدن به این مهم نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

سربازان خط مقدم آگاهی‎بخشی به جوامع در بحران‌ها از نخستین کسانی هستند که بدون هیچ هراسی به قلب حادثه زده و مردم را از وقایع مطلع می‌سازند.

خبرنگار شهید محمود صارمی نمونه‌ای از یک مبارز راه حقیقت بود که به جای سلاح، قلم در دست به مصاف حادثه رفت و به فیض شهادت نائل آمد.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و ۱۷ مردادماه را که به نام روز خبرنگار مزین شده، تبریک عرض نموده و برای تمامی قلم به دستان و تلاشگران عرصه صداقت، آگاهی و معرفت آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.»

انتهای پیام
captcha