فوت 7 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اردبیل
کد خبر: 3988157
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

فوت 7 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل، گفت: بر اساس آمارهای مراجعین و پرونده‌های تشکیل شده، در سه ماهه اول سال جاری 7 نفر مرد بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اردبیل جان خود را از دست دادند.

رضازاده// 7 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اردبیل فوت کردندبه گزارش ایکنا از اردبیل، دکتر علیرضا فرخی، مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل، 12 مردادماه، با ارائه آمارهای مراجعین و پرونده‌های تشکیل یافته در اردبیل، اظهار کرد: بر اساس آمارهای مراجعین و پرونده‌های تشکیل شده، در سه ماهه اول سال جاری 7 نفر مرد بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اردبیل جان خود را از دست  دادند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت تعداد 152 نفر با مصدومیت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه نموده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل  که تعداد 136 نفر بود، حدود 11 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل، ادامه داد: لازم به توضیح است که از تعداد مراجعین 3 ماهه اول سال 1400 تعداد 146 نفر مرد و مابقی مرد بوده‌اند.

فرخی تصریح کرد: حوادث ناشی از کار حوادثی هستند که در حین انجام وظیفه و به سبب آن اتفاق افتاده و باعث مصدومیت و یا فوت شخص می‌شود.

انتهای پیام
captcha