به گزارش ایکنا از اردبیل، محمد الماسی، کارشناس روابط عمومی اداره کل پست استان اردبیل، ۱۰ مردادماه، از راهاندازی سامانه «الو پست» در استان خبرداد و گفت: به منظور کاهش مراجعات مردم به دفاتر پستی در این ایام و جلوگیری از ازدحام در دفاتر، اداره پست استان با راه این سامانه با همکاری بخش خصوصی، به منازل همشریان رفته و اقدم به ارائه خدمات پستی میکند.
وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم و جامعه ارزش افزوده این کار مهم است، به نحوه استفاده مردم از این خدمت پستی اشاره کرد و گفت: این خدمت از طریق اپلیکیشن اَلو پُست در دسترس عموم مردم قرار گرفته و مراجعین به شرکت ملی پُست جهت ارسال مرسولات خود میتوانند با نصب این اپلیکیشن و مراجعه ماموران پُست به منازل، مرسولات خود را از درب منزل پست کنند.
الماسی با بیان اینکه این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینههای مردم زمان خدمات پُستی را نیز کاهش میدهد، گفت: خدمت به مردم و فراهم کردم آسایش و آرامش جامعه از رسالتهای شرکت ملی پُست است.
کارشناس روابط عمومی اداره کل پست استان اردبیل، به مزایای سامانه اَلو پُست اشاره کرد و افزود: رصد آنلاین مرسوله پُستی از مبداء تا مقصد از مهمترین مزیتهای این خدمت پُستی است.
وی به روند واکسیناسیون کرونا کارکنان پستی اشاره کرد و گفت: با اینکه کارکنان شرکت ملی پُست از بدو ورود کرونا به کشور، همپای مدافعان سلامت برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس جنگیدند و با فراهم کردن زمینههای آرامش مردم، خدمات متعدد و متنوع پُستی برای کاهش مراجعات مردم و ازدحام در مراکز مختلف به هموطنان ارائه کردند با این حال در تقسیم بندی دریافت واکسن کرونا تاکنون زمانبندی برای کارکنان شرکت پُست لحاظ نشده است.
الماسی ادامه داد: شایسته است مسئولان طرح واکسیناسیون کرونا، کارکنان این شرکت را در اولویتهای طرح واکسیناسیون قرار دهند تا پستچیها با آرامش خاطر بیشتری به به مردم خدمت کنند.
انتهای پیام