850 میلیون تومان به مجموع برگزیدگان آزمون سراسری قرآن پرداخت می‌شود
کد خبر: 3987478
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
سیدفخرالدین اسماعیلی:

850 میلیون تومان به مجموع برگزیدگان آزمون سراسری قرآن پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی،‌ آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از اعلام اسامی برگزیدگان نوزدهمین دوره این آزمون خبر داد و گفت: پس از قرعه‌کشی، بیش از 5000 نفر مشمول دریافت جایزه شدند؛ همچنین بیش از 300 نفر از برگزیدگان دوره گذشته این آزمون نیز در بین این افراد قرار دارند و مجموعاً 850 میلیون تومان به آنها اهدا خواهد شد.

سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد

سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، گفت: همزمان با عید غدیر، اسامی برگزیدگان این آزمون از طریق روابط عمومی معاونت قرآنی وزارت ارشاد اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این آزمون به تمامی شرکت‌کنندگان در رشته حفظ کل قرآن کریم که حد نصاب قبولی را دریافت کرده‌اند و نیز به حائزان نمره کامل (نمره 100) در سایر رشته‌ها، بدون قرعه‌کشی مبلغ 200 هزار تومان اهداء می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 20 نفر از شرکت‌کنندگان رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب نمره کامل شده‌اند،‌ افزود: برای این افراد، جایزه‌ای به مبلغ 700 هزار تومان در نظر گرفته شده است که به آنها اهدا خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد:‌ براساس قرعه‌کشی به عمل آمده، به 2400 نفر از قبول‌شدگان آزمون در مقطع سنی بالای 12 سال، مبلغ 100 هزار تومان و به 850 نفر از قبول‌شدگان در رده سنی زیر 12 سال نیز مبلغ 150 هزار تومان اهدا می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی،‌ آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اظهار کرد: در تابستان سال گذشته آزمون شفاهی شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ در مقطع سنی زیر 10 سال به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشد و لذا جایزه‌ای هم به آنها اهدا نشده بود، بر همین اساس جوایز آنها نیز همزمان با جوایز برگزیدگان آزمون نوزدهم اهداء می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: با احتساب 371 نفر برگزیده مقطع سنی زیر 10 سال در هجدهمین آزمون، مجموع افرادی که جایزه دریافت خواهند کرد 5675 نفر خواهند بود که مجموع جوایز بالغ بر 850 میلیون تومان است.

یادآور می‌شود، نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، اردیبهشت‌ماه امسال پس دو دوره تمدید در 14 رشته برگزار شد.

اسامی برگزیدگان نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1399

اسامی برگزیدگان زیر 10 سال هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398

انتهای پیام
captcha