دست و پا زدن مربیان قرآنی در برزخ تصمیم‌گیری مسئولان / کسی پاسخگو نیست
کد خبر: 3985396
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

دست و پا زدن مربیان قرآنی در برزخ تصمیم‌گیری مسئولان / کسی پاسخگو نیست

با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش، یکم مردادماه را زمان برگزاری آزمون استخدامی اعلام کرده است، اما هنوز برخی مربیان کد استخدامی‌شان را نگرفته و در برزخ انتظار تصمیم‌گیری مسئولان دست و پا می‌زنند.

دست و پا زدن مربیان قرآنی در برزخ تصمیم‌گیری مسئولان/ کسی پاسخگو نیستبه گزارش ایکنا از مازندران، با آنکه بیش از دو ماهی از خبر استخدام مربیان قرآنی می‌گذرد و علی‌رغم موج‌های اعتراضی که از اقصی نقاط کشور به خاطر شرایط سخت شرکت مربیان قرآنی در این آزمون استخدامی بلند شد گویی کسی نیست تا نهیبی برآورد تا حقوق این مربیان پایمال نشود.

خبر‌ها حاکی از آن است مربیان برای گرفتن حقوق و خود چاره‌ای جز شکایت به دیوان عالی کشور ندارند مربیانی که از ۱۰ تا ۲۵ سال گذشته تا کنون در این مدارس دولتی و دارالقرآن آموزش و پرورش تدریس کردند، ولی وزارت آموزش و پرورش برای شرکت آن‌ها در آزمون استخدامی، داشتن ابلاغیه و سند مالی اعلام کرد در صورتی که هم اکنون همین مربیان بدون ابلاغ مشغول هستند و حقوقشان را دستی و از طریق همکارانشان دریافت می‌کنند.

اکنون مدیرکل آموزش و پرورش مدعی شده به مسئولیت خود پرونده افرادی که برای وی محرز شود تائید و به تهران ارسال می‌کند.

خبرگزاری ایکنا طی توضیحاتی که از نوربخش از همکاران کارگزینی آموزش و پرورش مازندران داشته وی اعلام کرده هر پرونده‌ای که در شهرستان تائید شده و فرم هشت امضایی را داشته باشد به استان ارسال شده و مدیر کل نیز این پرونده‌ها را امضا و روز یکشنبه تعداد300 پرونده را به تهران ارسال کرده است.

هنوز اسامی کسانی که در استان مازندران تائید شده و اسامی آن‌ها به وزارت ارسال شده معلوم نیست  و این در حالی است که امروز سه شنبه باید کارت ورود به جلسه امتحان را مربیان دریافت کنند هنوز پیامی برای آن‌ها مبنی بر اجازه شرکت در آزمون داده نشده و مربیان قرآنی در این انتظار بسیار مستأصل شدند.

با توجه به اینکه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تائید شهرستان را ملاک قرار داده، اما برخی از مسئولان شهرستان به جهت سخت‌گیری فرم هشت امضایی را علی رغم داشتن هفت امضا معطل گذاشته و یک اختلاف سلیقه هم سبب شد همه رؤسای شهرستان‌ها به یک روند عمل نکنند به همین جهت برخی از آنها بسیار سختگیرانه برخورد کردند و پرونده مربیان در آن مرکز به استان ارجاع نشد.

با توجه به دربرگیری موضوع استخدام مربیان قرآنی در سطح کشور متاسفانه برخی از مسئولان برای روشن شدن وضعیت پاسخ رسانه را نمی‌دهند و موضوع را با عدم پاسخگویی پیچیده‌تر و مبهم می‌کنند.

طی ۱۰ روز گذشته خبرگزاری ایکنای مازندران چندین تماس در ساعات مختلف با احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و چند روز اخیر با سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران داشت که متاسفانه در این روز‌ها در مقام پاسخ‌گویی به مردم خود را مسئول نمی‌دانند.

با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش، جمعه این هفته یکم مردادماه را زمان برگزاری آزمون استخدامی اعلام کرده است، اما هنوز برخی مربیان کد استخدامی‌شان را نگرفته و در برزخ انتظار تصمیم‌گیری مسئولان دست و پا می‌زنند.

علی پاداشی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۴
0
0
به حق این روز عزیز ان شاءالله مسئولین محترم درک کنید ، بلاتکلیفی بسیار سخت است ، قرآن را ضامن کارتان قراردهید وبه انتظار معلمان پاسخ دهید و شادی را به معلمان توانمند قرآن هدیه کنید
خزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۳
0
0
سلام عالی بود
captcha