مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3984577
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، 17 شهریورماه در اردبیل برگزار می‌شود.

رضازاده// مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده، مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، 17شهریورماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با حضور 300 نفر برگزار شد، بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآن در چهار رشته قرآنی برگزار و گروه سنی بالای 18 سال در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

ستوده، تصریح کرد: درصد همکاری در این دوره از مسابقات با افزایش 120 درصدی روبه‌رو شد و خوشبختانه با مشارکت قرآنی مطلوب و قاریان خوبی از سطح استان رقابت قابل قبولی در استان برقرار شد.

وی اظهار کرد: منتخبان این دوره از مسابقات، بعد از شرکت در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت  تا رقابت نفس‌گیری را در این دوره از مسابقات رقم بزنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم و اساسی از برگزاری مسابقات قرآنی، شرکت دادن گروه‌های سنی نوجوان و جوان برای آشناسازی با مفاهیم ارزشمند و معارف قرآنی است تا مسیر رشد تربیت و تعالی در جامعه اسلامی پدیدار و به یک امر نهادینه تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha