بسیاری از دلاوران اردبیلی در عرصه مبارزه با مواد مخدر جانفشانی می‌کنند
کد خبر: 3982592
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

بسیاری از دلاوران اردبیلی در عرصه مبارزه با مواد مخدر جانفشانی می‌کنند

استاندار اردبیل، گفت: سالانه بسیاری در عرصه مبارزه با مواد مخدر جانفشانی کرده و خانواده‌های آن دلاوران نیز با از خودگذشتگی و صبر و مقاومت الگوی جامعه هستند.

رضازاده// بسیاری از دلاوران اردبیلی در عرصه مبارزه با مواد مخدر جانفشانی می‌کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، 16 تیرماه، در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از فعالین مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اردبیل، اظهار کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر اردبیل یک اقدام کوچک در برابر تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های آنان است.

وی بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون و مرهون ایثارگری‌های شهدای والامقامی هستیم که چراغ هدایت بشریت و رقم زننده استقلال سیاسی و پیشرفت‌های کشور و مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستند.

استاندار اردبیل، تصریح کرد: جانفشانی در برابر مبارزه با مواد مخدر توسط بسیاری از دلاورمردان اردبیلی در طول سال رقم می‌خورد که نماد ازخودگذشتگی و صبر و مقاومت الگوی جامعه هستند.

بهنامجو تصریح کرد: قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های فعالان این عرصه امری مهم و خطیر بوده و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و مجاهد‌ت‌های به عمل آمده امنیت دائمی کشور در مرزها پدیدار شود و مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از هر گونه فعالیت توسط آنان به حد قابل قبول برسد.

انتهای پیام
captcha