بسته معافیت مالیاتی برای صنوف آسیب‌دیده از کرونا
کد خبر: 3981656
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
علمدار یزدی؛

بسته معافیت مالیاتی برای صنوف آسیب‌دیده از کرونا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بسته معافیت برای کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا در این استان خبر داد.

بسته معافیت مالیاتی برای صنوف آسیب دیده از کرونابه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، امروز، 12 تیر در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همراهی اصناف استان در اجرای مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: براساس تصمیمات جلسه ستاد ملی در کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا در حوزه مالیات بدهی‌های مالیاتی قطعی‌شده مالیات‌های عملکرد و ارزش افزوده که تاریخ سر رسید آنها تا پایان سال 1399 بوده تا 15 تیر 1400 بدون محاسبه جریمه دیرکرد امهال می‌شود.

وی افزود: برای مشاغل به شدت آسیب‌دیده از کرونا، کلیه عملیات اجرایی از فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات‌های مستقیم تا تاریخ 15 تیرماه سال جاری وقوف الاجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور مجاز است تمام یا قسمتی از جرائم مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده برای مؤدیان مالیاتی را مطابق دستورالعملی که به تأیید وزیر اقتصاد و دارایی می‌رسد در سال 1400 مورد بخشودگی قرار دهد.

علمدار یزدی گفت: بخشودگی جرائم پرداخت نشده بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع عوارض مودیان مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات و عوارض تا تاریخ مذکور تمدید می‌شود.

انتهای پیام
captcha