اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور در یزد
کد خبر: 3981355
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور در یزد

حجت‌الاسلام سالاری از برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۵ با همکاری دستگاه‌های متولی قرآنی در یزد خبر داد.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزاری طرح قرآنی 1455 گفت: این طرح با هدف اجتماعی کردن قرآن کریم و مفاهیم آن و همچنین هدایتگری جامعه همزمان با سراسر کشور در کانون های مساجد یزد برپا می‌شود.

وی افزود: پانزدهمین دوره قرآنی 1455 با شعار «قرآن، امید، زندگی» و با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یزد برگزار می‌شود.

سالاری بیان کرد: در راستای نهادینه کردن مفاهیم قرآنی در خانواده و اجتماع، کانون های فرهنگی هنری مساجد از نگاه هنر به سبک زندگی قرآنی کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این راستا از ظرفیت ائمه جماعات مساجد و اساتید قرآنی استان در برگزاری جلسات آموزشی و تبیین آیات منتخب استفاده می‌شود و همچنین بهره‌گیری از رسانه‌های استان در راستای اجرای مطلوب و با گستره بالای طرح و استقبال عموم در دستور کار قرار می‌گیرد.

سالاری گفت: این طرح با همکاری جامعه قرآنی و دستگاه‌های متولی در این امر برگزار می شود و همزمان با سراسر کشور در بخش‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یزد افزود: در راستای شرکت علاقه‌مندان در بخش جشنواره‌ای طرح قرآنی 1455 فرایندی در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir جهت بارگذاری آثار ایجاد شده و تا آخرین روز از هفته پایانی اجرای طرح، فرصت بارگذاری اثر وجود دارد.

انتهای پیام
captcha