برپایی انتخابات مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی در 10 استان
کد خبر: 3981351
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
تاکنون روی داده است؛

برپایی انتخابات مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی در 10 استان

دومین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد و تاکنون 10 استان، مجمع خود را برگزار کردند.

به گزارش ایکنا، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت گفت: هدف از برگزاری انتخابات اتحادیه واحد تشکل‌های قرآنی در سطح کشور تسهیل‌گری، پیگیری امور و مطالبات مربوط به موسسات قرآن و عترت و برنامه ریزی فعالیت‌های قرآنی است.

او ادامه داد: در مرداد ۹۹ به این نتیجه رسیدیم که هر دو اتحادیه مربوط به موسسات سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان یک اتحادیه واحد کشوری و پس از آن هم انتخابات اتحادیه‌های استانی برگزار شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت با اشاره به ظرفیت‌های قرانی استان اصفهان بیان کرد: این انتخابات تا به حال در ۹ استان انجام شده و استان اصفهان دهمین استان است که انتخابات اتحادیه‌ها را برگزار می‌کند.

ابوالفضل یعقوبی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: این انتخابات در فضای باز هنرستان هنر‌های زیبا استان اصفهان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای انتخاب ۹ نفر اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

او با اشاره به اساسنامه اتحادیه افزود: بحث تسهیل‌گری و پیگیری امور مربوط به گسترش گفتمان قرآنی، انس و الفت بیشتر آحاد جامعه توسط موسسات استان اصفهان از اهداف اتحادیه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha