ایستگاه سه‌شنبه‌های ورزشی در اردبیل ایجاد شد + فیلم
کد خبر: 3980935
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

ایستگاه سه‌شنبه‌های ورزشی در اردبیل ایجاد شد + فیلم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، گفت: ایستگاه سه‌شنبه‌های ورزشی ویژه بانوان با هدف ارتقای فعالیت بدنی و سلامت عمومی در پارک بانوان اردبیل ایجاد شد.

ایستگاه سه‌شنبه‌های ورزشی در اردبیل ایجاد شدعاطف محمدنژاد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: ایستگاه سه‌شنبه‌های ورزشی ویژه بانوان، با هدف ارتقای فعالیت بدنی و سلامت عمومی در پارک بانوان اردبیل ایجاد شد.

وی بیان کرد: در این ایستگاه‌ها با بهره‌گیری از مربیان ورزشی دارای کارت مربیگری اقدام به ترغیب به ورزش و اجرای برنامه‌های ورزشی نیم ساعته برای بانوانی می‌کند که امکان رفتن به باشگاه را ندارند.

محمدنژاد، اظهار کرد: تعداد این ایستگاه‌ها به نسبت جمعیت بانوان استان کم است و لازم است امکانات عمومی ورزشی ویژه بانوان در این استان افزایش یابد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، تصریح کرد: جمعیت بانوان ورزشکار سازمان‌یافته در اردبیل ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر است و جمعیت ورزشکاران غیر سازمان‌یافته این استان نیز تا ۳۹ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

وی تاکید کرد: هرچند امکانات ورزشی غیر حرفه‌ای برای بانوان اردبیلی مطلوب ارزیابی می‌شود، اما امکانات تمرینی ورزشکاران حرفه‌ای بویژه برای ورزشکاران عضو تیم‌های ملی از عهده هیات‌های ورزشی استانی بر نمی‌آید و نیازمند همکاری فدراسیون‌ها است.

انتهای پیام
captcha