حضور مردم در انتخابات موجب رسوایی دشمنان شد
کد خبر: 3979938
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
امام‌جمعه خوی:

حضور مردم در انتخابات موجب رسوایی دشمنان شد

امام‌جمعه خوی گفت: حضور گسترده ملت انقلابی و وفادار ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بار دیگر دشمنان را رسوا و ناامید کرد و موجب دلگرمی تمامی مسلمانان به‌ویژه جبهه مقاومت و دوستداران انقلاب اسلامی شد.

ارسالی امروز| حضور مردم در انتخابات موجب رسوایی دشمنان  بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدرضی شکوری، امام‌جمعه خوی، چهارم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: موضوع مواد مخدر یکی از مهم‌ترین بلایای جوامع بشری بوده که به‌صورت روزمره در حال گسترش و توسعه است و به‌دلیل عمق و گستردگی این فاجعه و ابعاد متعدد آن قابل کنترل نیست.

وی افزود: بر اساس گزارش سازمان ملل حدود ۲٠٠ میلیون نفر یعنی ۴.۸ درصد مردم جهان مواد مخدر مصرف می‌کنند که بر اساس گزارش معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران، دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معتاد رسمی در کشور وجود دارد و تخمین زده می‌شود که یک میلیون و 400 هزار نفر نیز معتاد شناسایی نشده در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام شکوری بیان کرد: توجه جدی اولیا به ارتباطات فرزندان خود، ارائه آموزش‌های لازم از سوی سمن‌ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر، برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری معتادان از جامعه و درمان معتادان در مراکز مربوطه از جمله راه‌های مقابله با این معضل اجتماعی است. 

وی ادامه داد: در طول سالیان متمادی تحولات مهمی در قوه قضائیه از جمله راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف، اصلاح سیاست کیفری، ایجاد دفاتر پیشگیری، توسعه فرهنگ وکالت، راه‌اندازی خدمات الکترونیکی قضائی، برخورد قاطع با متخلفان داخل قوه، راه‌اندازی پرتال جامع اطلاع‌رسانی و استفاده از فن‌آوری‌های مدرن به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام شکوری گفت: حضور گسترده ملت انقلابی و وفادار ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بار دیگر دشمنان را رسوا و ناامید کرد و موجب دلگرمی تمامی مسلمانان به‌ویژه جبهه مقاومت و دوستداران انقلاب اسلامی شد. 

امام‌جمعه خوی اظهار کرد: در پیام سپاسگزاری مقام معظم رهبری به چند عامل که می‌تواست مانع حضور مردم شود اشاره فرمودند که از جمله گلایه‌های طبقات ضعیف از دشواری معیشت، تهدید بیماری کرونا، مخالفت خوان‌هایی جهت دلسرد کردن مردم از ماه‌ها پیش و اختلالات در جریان رأی‌گیری بود که مردم با سربلندی این موانع را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: حقوقدان ولایتمدار و انقلابی متعهد، برخورداری از تجربیات قضایی و اجرایی لازم، داشتن روحیه ضد استکباری و فسادستیزی، شناخت لازم از مشکلات و معضلات کشور، مرید و مطیع مقام معظم رهبری، دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات مردم و بالاتر از همه برخورداری از اخلاص و اخلاق اسلامی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور است.

انتهای پیام
captcha