مشارکت ۵۵ درصدی مردم تکاب در انتخابات ۱۴۰۰
کد خبر: 3979619
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

مشارکت ۵۵ درصدی مردم تکاب در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار تکاب گفت: ۵۵.۹ درصدی ۳۴ هزار و ۴۹۴ نفر از واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰ شرکت‌ کردند.

ارسالی امروز ا مشارکت بیش از 55 درصدی مردم تکاب در انتخابات 1400به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیر ستوده‌فر، فرماندار تکاب، امروز، دوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از تعداد آرا مأخوذه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی ۱۷ هزار و ۸۰۲ رأی، عبدالناصر همتی ۶ هزار و ۸۵۹ رأی، محسن رضایی ۳ هزار و ۲۴۳ رأی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی هزار و ۱۳۸ رأی کسب کردند.

وی افزود: ۱۷ هزار و ۸۷۷ برگ رأی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب از شهروندان اخذ شده که انتخاب‌شوندگان پنج کرسی این شورا را به دست آوردند.

ستوده‌فر بیان کرد: این دوره از انتخابات در ۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار اخذ رأی شامل ۳۲ شعبه در شهر تکاب، یک شعبه در تازه‌کند نصرت‌آباد، ۳۱ شعبه در روستاهای بخش تخت سلیمان و ۲۷ شعبه در روستاهای بخش‌ مرکزی با مشارکت و همکاری بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، کاربران رایانه و نیروهای نظامی و انتظامی در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: از حضور پرشور و گسترده مردم تکاب در پای صندوق‌های رأی تشکر و قدردانی می‌کنیم و مردم این شهرستان با احساس مسئولیت بالا و وقت‌شناسی باردیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰  شرکت کردند تا برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان این شهرستان در همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ثبت‌ شود.

فرماندار تکاب تصریح کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha