بیانیه بسیج اساتید دانشگاه اصفهان درباره انتخابات ۱۴۰۰
کد خبر: 3979461
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه اصفهان درباره انتخابات ۱۴۰۰

بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در بیانه‌ای نوشته‌اند: اکنون زمان، زمانِ کوشش مجدّانه، مشفقانه و جهادی است. ایران اسلامی چشم به راه تحولی بنیادین است تا رجعتی عمیق به آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت گیرد و همه منویات مقام معظم رهبری به وقوع بپیوندند.

بیانیه بسیج اساتیددانشگاه اصفهان درباره انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش ایکنا از اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای مراتب تقدیر خود را از مشارکت آحاد ملت ایران و به خصوص همکاران دانشگاه اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

خداوند متعال را هزاران سپاس که بار دیگر با اراده، مشیت و هدایت خویش ایران اسلامی را پیروزمند و سربلندانه از عقبه‌ای دیگر گذر داد. در پرتو هدایت او، توجه ویژه امام زمان(عج) و راهنمایی‌های خردمندانه و روشنگر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف و عزتمند ایران با حضور فعال، مؤثر و چشمگیر خود در انتخابات، برگی زرین بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی افزودند.

ایران در ساحل امن قرار گرفت و کشتی پوسیده استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی و خارجی آن فروشکست و در دریای میلیونی ملت فهیم و انقلابی غرق شد. آری، پیروز حقیقی این کارزار مردم بودند که به رغم میل پلید دشمنان کوردل اسلام و ایران، بار دیگر روح آرمان‌خواهی و ولایت‌پذیری خود را در بزنگاهی مهم ظاهر ساختند، حماسه آفریدند و موجب شدند افق‌هایی روشن در پیش روی انقلاب اسلامی گشوده شود و جوانه‌های امید بر درخت ریشه‌دار و تنومند ایران اسلامی بروید، جوانه‌هایی که نوید بخش عصری نو و تحولی شگرف در این مرز و بوم‌اند. این پیروزی را به محضر مبارک امام عصر (عج)، رهبر فرزانه و مدبر انقلاب، ملت غیور و حماسه‌ساز و تمام دلسوزان ایران اسلامی تبریک می‌گوییم.

اکنون زمان، زمانِ کوشش مجدّانه، مشفقانه و جهادی است. ایران اسلامی چشم به راه تحولی بنیادین است تا رجعتی عمیق به آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت گیرد و همه منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به وقوع بپیوندند. بسیج استادان و استادان بسیجی دانشگاه اصفهان نیز چون همیشه به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) و رهبر فرزانه و همچنین خادمان ملت غیور و عزیز ایران آماده‌اند تا با تمام قوت و توان وظیفه خود را انجام دهند و دین خود را به اسلام ناب محمدی ادا کنند. آنچه امروز بر کشور سایه انداخته عبارت است از: گفتمانِ توجه به خارج از کشور برای حل مسائل؛ بی‌توجهی به خودباوری و خوداکتفایی و نادیده گرفتن ظرفیت‌های درونی؛ ساختار اداری و اقتصادی فاسد، رانت‌محور و غیر شفاف؛ بی‌اعتمادی به مدیران سیاست‌گذار و مدیران اجرایی و همچنین تنگناهای بسیار زیاد معیشتی برای مردم. با توجه به انتخاب اصلح و ظرفیت‌های مهم و بزرگی که در وجود رئیس جمهور منتخب، آیت‌الله رئیسی وجود دارد، آنچه می‌خواهیم عبارت است از: ایرانی عزتمند و انقلابی؛ ساختاری شایسته‌سالار و عاری از فساد؛ مدیرانی جهادی و خودباور؛ تکیه بر ظرفیت‌های درونی و گسستن از توجه به دیگران برای حل مسائل کشور؛ قلوبی پر از محبت خدا، اهل بیت(ع) و ولی فقیه و مردمی در آسایش و آرامش. تا پای جان برای تحقق این اهداف می‌کوشیم تا دانشگاه - چنان که بایسته و شایسته است ـ نقشی مؤثر و مهم در تحول مذکور داشته باشد. بار دیگر خداوند بزرگ را از سویدای دل سپاس می‌گوییم و به امید فرداهای روشن ایران اسلامی از بن جان می‌کوشیم.

انتهای پیام
captcha