رونمایی از لوح فشرده قاریان مسجدالحرام در عربستان
کد خبر: 3977915
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

رونمایی از لوح فشرده قاریان مسجدالحرام در عربستان

اداره امور مسجدالحرام برای نخستین‌بار از لوح فشرده بصائر شامل نسخه تصویری و دیجیتال تلاوت 114 سوره قرآن کریم با صوت قاریان و امامان جماعت مکه مکرمه رونمایی کرد.

شنبه// تولیت مسجدالحرام اپلیکیشن قرآنی جدید راه‌اندازی کرد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، شیخ عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی از نسخه تصویری دیجیتالی نمازهای تراویح امسال مسجدالحرام با نام «بصائر» رونمایی کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی(واس)، این لوح فشرده برای اولین بار ضبط شده و شامل تلاوت‌های تصویری از نمازهای تراویح ماه مبارک رمضان امسال در مسجدالحرام است.

این مجموعه شامل یک مستند تصویری از کل سوره‌ها با دعای ختم قرآن کریم با صوت عبدالرحمن السدیس است.

این نسخه شامل تلاوت‌های برجسته‌ترین ائمه جماعات مسجدالحرام از جمله عبدالرحمن السدیس، شیخ ماهر المعیقلی، شیخ عبدالله الجهنی، شیخ بندر بلیله و شیخ یاسر الدوسری در ماه  مبارک رمضان است. این نسخه با کیفیت بالا و تحت نظارت اداره کل ائمه و امور مؤذنان ارائه شده است.

این لوح فشرده همچنین شامل خدمات مختلفی از جمله ویژگی جست‌وجوی سریع و دقیق در سطح کلمه یا جمله و امکان جستجو با نام سوره با یک کلیک بر روی نام سوره یا جستجو بر اساس شماره صفحه با یک کلیک بر روی شماره صفحه و همچنین جستجوی اول هر جزء برای تسهیل در ختم قرآن با یک کلیک بر روی شماره جزء است.

این برنامه همچنین شامل شیوه قرائت شبانگاهی است و قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحات و آیات قرآن را از طریق شبکه‌های اجتماعی داراست.

انتهای پیام
captcha