لیست مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اعلام شد
کد خبر: 3976839
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

لیست مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اعلام شد

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: لیست مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان از داوطلبان دوره ششم شورای شهر اردبیل اعلام شد.

لیست مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اعلام شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم،  رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، 22 خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: در مورخه 21 خردادماه لیست مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان از داوطلبان دوره ششم شورای شهر اردبیل اعلام شد.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: طی فرآیند سه مرحله‌ای اعم از مرحله اول بررسی رزومه، مرحله دوم سخنرانی و رأی‌گیری در کمیته‌های تخصصی و در مرحله سوم ارزیابی و امتیازدهی در مجمع عمومی با سؤالات تخصصی کمیته‌ها و ارزیابی مجمع عمومی اصناف و بازاریان اردبیل در مدت بیش از 20 روز با حضور 200 نفر از اصناف و بازاریان و جمعی از فرهیختگان انجام شد.

ایرانی‌جم ادامه داد: تمامی سعی و تلاش جامعه اصناف و بازاریان کمک به برگزاری انتخابات باشکوه و سالم با حضور حدأکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی افزود: لیست نهایی این جامعه صنفی از طریق کانال فضای مجازی به آدرس  https://t.me/asnaf_bazariyan_ardabil  قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha