اجرای ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج و دستگاه‌های اجرایی در اردبیل
کد خبر: 3975947
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

اجرای ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج و دستگاه‌های اجرایی در اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با اشاره به خدمات‌رسانی بی‌حد و مرز بسیج سازندگی با اجرای 40 پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل، گفت: خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه جزو اولویت‌های اساسی این مجموعه است.

طرح محرومیت‌زدایی با جدیت در روستاهای اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 17 خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه جزو اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه اجرای طرح محرومیت‌زدایی با جدیت در روستاهای اردبیل در دستور کار است.

وی با اشاره به این‌که 40 پروژه محرومیت‌زدایی با همت دستگاه‌های اجرایی و بسیج در حال اجراست، بیان کرد: اجرای این طرح‌ها با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج عملیاتی شده و به همین منظور گام مهمی در راستای رونق تولید و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم روستایی استان خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: روحیه جهادی برای کمک به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه امری لازم و ضروری بوده که در این زمینه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط در این راستا به دنبال مشارکت قوی هستیم تا بتوانیم با رفع مشکلات و ریشه‌کن کردن محرومیت از آسیب‌های اجتماعی نیز بکاهیم.

پیرجاهد تصریح کرد: توانمندسازی مردم در مناطق محروم و تلاش برای اشتغال‌زایی جوانان در مناطق مختلف روستایی استان حائز اهمیت ویژه‌ای بوده که به همین منظور بسیج سازندگی به همراه بسیج و سپاه درصدد است تا مشکلات بیکاری را تا حد امکان برطرف کند و مشکلات را به حدأقل برساند.

وی اظهار کرد: اشتغال‌زایی به عنوان یک موضوع مهم و اساسی مطرح است که به همت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی درصدد هستیم تا بتوانیم به رفع مشکلات و موانع پرداخته و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

انتهای پیام
captcha