اعلام فراخوان جذب ایده‌های نوآورانه در مرکز منش اردبیل
کد خبر: 3974861
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

اعلام فراخوان جذب ایده‌های نوآورانه در مرکز منش اردبیل

فراخوان پذیرش و جذب ایده‌های نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) وابسته به جهاد دانشگاهی استان اردبیل، منتشر شد.

اعلام فراخوان جذب ایده‌های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) جهاد دانشگاهی استان اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بـرای توسعه کسب و کارهای نوپای در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات مؤثر تشکیل شده است.

فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعد جوان در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آن‌ها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

از جوانان ایده‌پرداز، خلاق، نخبه و نوآور، مخترع و مبتکر، دانش‌آموز، دانشجو و فارغ‌التحصیل و سایر علاقه مندان و فعالان کارآفرینی و نوآوری که دارای ایده یا طرح، محصول نوآورانه، خلاقانه و فناورانه بوده و محور این فراخوان شامل صنایع خلاق فرهنگی، شامل؛ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کسب و کار های دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، هنرهای تجسمی و نمایش، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه، گیاهان داروئی و طب سنتی هستند دعوت می‌شود تا در انجام این رسالت اجتماعی با مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان اردبیل همگام شوند.

خدمات این مرکز نظیر اختصاص فضای کار اشتراکی، سرمایه‌گذاری اولیه، مربیگری و مونتورینگ، آموزش‌های کسب و کار و سایر خدمات فنی، تجاری و سرمایه‌گذاری به کسب و کارهای نوپا کمک خواهد کرد تا در تبدیل ایده‌های خود به استارتاپ‌ها و محصولات فناورانه در کوتاهترین زمان گام بردارند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره ۰۴۵۳۳۲۵۷۹۰۴ تماس حاصل نمایند و یا به سامانه https://survey.porsline.ir/s/vks37s/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha