دوره مجازی تربیت مبلغ روشنگری در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3971848
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
همزمان با انتخابات ۱۴۰۰؛

دوره مجازی تربیت مبلغ روشنگری در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل گفت: با همکاری بسیج دانشجویی دوره مجازی تربیت مبلغ روشنگری در انتخابات ۱۴۰۰ در اردبیل برگزار می‌شود.

دوره تربیت مبلغ روشنگری در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل، ۲۶ اردیبهشت‌ماه، در دیدار با برخی از بسیجیان دانشجو در اردبیل، با اشاره به لزوم فعالیت همه‌جانبه در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: با توجه به لزوم روشنگری و تبیین اهداف انقلابی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نیاز است تا بسیجیان فعالیت همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند و بیداری اسلامی را در بین شرکت‌کنندگان فراهم کنند.

وی بیان کرد: به همین منظور برگزاری دوره مجازی تربیت مبلغ روشنگری در انتخابات ۱۴۰۰ توسط بسیج دانشجویی در نظر گرفته شده که از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت با همکاری معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود که بدون شک خروجی‌های ارزنده‌ای را به دنبال خواهد داشت که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل گفت: از موضوعاتی که در این دوره به آن پرداخته می‌شوند دلایل حضور در انتخابات و ریشه‌کن کردن مشکلات اقتصادی کشور است که با پیدا کردن راهکار‌های اساسی برای آن تفکراتی اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور می‌توان پیاده‌سازی کرد.

پرزور ادامه داد: البته استفاده از راهکار‌هایی برای دعوت اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات نیز مطرح است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه آن طور که باید ورود پیدا کرده و شاهد حضور گسترده مردمی در انتخابات پیش رو باشیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام راجی، نویسنده کتاب‌های تکرار یا تغییر و گام تمدن‌ساز در این دوره به عنوان سخنران حضور می‌یابند که بدون شک در رفع چالش‌های ذهنی مردم در انتخابات می‌تواند نقش اساسی ایفا کند و در حل مشکلات اقتصادی کشور تأثیرگذار باشد.

وی افزود: این دوره مجازی به‌صورت زنده از طریق لینک http://rubika.ir/roshana_ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و کسانی که می‌خواهند در این دوره حضور یابند می‌توانند با مراجعه به این لینک از کلاس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha