ختم قرآن مجازی دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3971276
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

ختم قرآن مجازی دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم در ماه مبارک رمضان

دبیر قرآن و امام جماعت مجتمع آموزشی و فرهنگی دکتر حسابی قم از برگزاری موفق طرح اُنس با قرآن ویژه دانش آموزان به شیوه مجازی خبر داد و گفت: امسال در ماه مبارک رمضان، به تعداد تمامی کلاس‌ها، قرآن کریم به صورت کامل ختم شد و این نشان از انس‌گیری خوب دانش آموزان، با کتاب خداست.

ختم قرآن کریم توسط دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم در ماه مبارک رمضانحجت‌الاسلام و المسلمین احمد قادری دبیر قرآن و امام جماعت مجتمع آموزشی و فرهنگی دکتر حسابی قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، از برگزاری موفق طرح اُنس با قرآن در ایام ماه رمضان ویژه دانش‌آموزان به شیوه مجازی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ماه مبارک رمضان تمام تلاش خود را در راستای برقراری و حفظ حال و هوای قرآنی در مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم در این ماه مبارک به کار گرفتیم.

دبیر قرآن مجتمع آموزشی دکتر حسابی ادامه داد: تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط دانش‌آموزان کلاس‌های مجتمع دکتر حسابی قم از برکات این ماه نورانی است.

وی لزوم برنامه‌ریزی بهتر برای گسترش فرهنگ اُنس با قرآن در میان دانش‌آموزان و نسل جوان را مهم‌ترین دغدغه این روزها دانست و افزود: با پیگیری‌های مستمر موفق شدیم در این ماه مبارک چندین دوره ختم قرآن کریم را به صورت مجازی برگزار کنیم.

قادری هدف از این طرح را ایجاد انس بیشتر دانش‌آموزان با کلام وحی دانست و گفت: با توجه به سختی قرائت یک جزء قرآن کریم برای دانش‌آموزان، روزانه، برای هر دانش‌آموز، یک صفحه را مشخص کرده و این‌گونه، تمام جزء‌های قرآن کریم، توسط مجموع دانش‌آموزان، تلاوت می‌شد.

امام جماعت مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم، ضمن بیان مشارکت و استقبال خوب دانش‌آموزان و والدین آن‌ها و نیز مسئولین مجتمع در این طرح، گفت: با عنایت امام عصر ارواحناله الفدا، امسال در ماه مبارک رمضان، به تعداد تمامی کلاس‌ها، قرآن کریم به صورت کامل ختم شد و این نشان از انس‌گیری خوب دانش آموزان، با کتاب خداست.

قادری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نوجوانان قرآنی فرمودند:« اُنس با قرآن در دوران کودکی و نوجوانی، تا دوران جوانی، یک نعمت بسیار بزرگ است»، در مسیرِ زمینه‌سازی از این نعمت بسیار بزرگ، برنامه‌ریزی کرده و هر روز، ثواب قرائت صفحات مختلف یک جزء را به ساحت مقدس انبیاء الهی، ائمه معصومین(ع)، علمای دین و شهدای گرانقدر، اهدا کردیم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید حسین دهناد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۵
0
0
انشالله مورد قبولیت حق باشد
captcha