دانشجویان مشگین‌شهری رتبه برتر رویدادملی را کسب کردند
کد خبر: 3971099
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

دانشجویان مشگین‌شهری رتبه برتر رویدادملی را کسب کردند

دبیر کانون اجتماعی دانشگاه آزاد مشگین‌شهر، از کسب رتبه برتر رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویان دانشگاه آزاد مشگین‌شهر خبر داد و گفت: این کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشجویان سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، به صورت آنلاین با حضور دو تیم چهار نفره برگزار شد.

دانشجویان مشگین شهری رتبه برتر رویدادملی را کسب کردندمهدی مجربی، دبیر کانون اجتماعی دانشگاه آزاد مشگین‌شهر، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، در حاشیه برگزاری این رویداد ملی دانشجویی که در سالن دفاع دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، گفت: کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشجویان سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، به صورت آنلاین با حضور دو تیم چهارنفره برگزار شد.

وی افزود: هر تیم شامل دو سخنران و دو پژوهشگر است که تیم واحد مشگین‌شهر در رقابت با تیم جویبار استان مازندران توانست رتبه برتر را در مرحله کشوری بدست بیاوریم.

مجربی، خاطر نشان کرد: اولین دوره این کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی با حضور بیست تیم از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در قالب تیم‌های موافق و منتقد از دهم اسفند ماه ۹۹ شروع و با رقابت تنگاتنگ در چهار محور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سلامت برگ زرینی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اضافه شد.

دبیر کانون اجتماعی دانشگاه آزاد مشگین‌شهر، ضمن تشکر از روسا و معاونین فرهنگی واحد‌های استان که با اعزام تیم‌های دانشجویی به شور و نشاط این مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی افزودند، یادآور شد: این مسابقات با معرفی تیم‌های راه‌یافته به مرحله کشوری در شانزدهم اسفند‌ماه به کار خود پایان داد و تیم‌های منتخب در محور سلامت از واحد پارس آباد، در محور فرهنگی از واحد اردبیل، در محور اجتماعی از واحد‌های مشگین شهر و اردبیل و در محور سیاسی از واحد اردبیل موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.

گفتنی است؛ این دوره از کرسی آزاد اندیشی با موضوع «آیا افشاگری فساد باعث سلب اعتماد عمومی می‌شود» توسط سخنرانان مهدی مجربی، علی پناهنده و پژوهشگران داوود البرز و محمد پناهنده به مرحله بعد راه یافتند.

انتهای پیام
captcha